אדלשטיין על מפלגות הגנרלים: "מביאים כוכבים נופלים"

איתי גדסי No Comments on אדלשטיין על מפלגות הגנרלים: "מביאים כוכבים נופלים"

בנאומו בכנס ז'בוטינסקי למנהיגות, התייחס יו"ר הכנסת לבחירות והגנרלים שמקימים מפלגות: "אומרים לנו שהפיתרון טמון בבחירה בגנרל מסוים, או שדווקא לא לא לא – גנרל אחר, הוא ורק הוא, יוכל להיות הַמושיע"

צילום: רויטל טודרס
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו״ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין השתתף היום (ראשון) בכנס ז׳בוטינסקי למנהיגות של תנועת בית"ר: "פורשים בפנינו מפלגות כוכבים, שבסוף הופכים לכוכבים נופלים. רק לנו, לליכוד, יש דרך, מסורת, שורשים וחזון".

במהלך נאומו התייחס אדלשטיין להקמת המפלגות החדשות: "שוב יש בחירות ושוב יש יותר מדי אנשים במקום לחשוב על מה טוב למדינת ישראל – מעדיפים לשחק ב"נַחֵשׁ מִי": מי יהיה זה שהפעם, סוף סוף, יצליח להוציא אותנו מ"הבוץ".

בחירות הגנרלים: "אומרים לנו שהפיתרון טמון בבחירה בגנרל מסוים, או שדווקא לא לא לא – גנרל אחר, הוא ורק הוא, יוכל להיות הַמושיע. פּורשים בפנינו קשת של מפלגות, חדשות וישנות, שלא מציעות שום דבר חוץ מרשימה של שֵׁמוֹת נוצצים. מפלגות כוכבים, שלבסוף מִתְגַלֵה שהם כוכבים נופלים".

לסיום אמר אדלשטיין: "דרכה של הליכוד ממשיכה עד לעשור האחרון שבו הדרך שלנו, דרך הליכוד, מובילה את מדינת ישראל להישגים חסרי תקדים. בכל התקופה הזו – הדרך היא אותה דרך, החזון הוא אותו חזון, המטרה היא אותה מטרה".



0 תגובות